poniedziałek, 10 marca 2014

o piórkowym lakierze

Hej:)

O swoim lakierze piórkowym pisałam już na swoim poprzednim blogu, ale wtedy jako bazy użyłam ciemnego lakieru. Zresztą było to tak dawno, że chciałam Wam pokazać ten lakier w trochę innym wydaniu.Mówię tu o lakierze z Golden Rose z serii Impression nr 17. Jest to przezroczysty lakier, w którym zatopione są białe, niebieskie i czerwone drobinki o prostokątnym kształcie. jako bazy użyłam lakieru z Bell  z serii French manicure nr 12.
Poniżej zdjęcia jak takie połączenie prezentuje się na paznokciach. 


Lakier nie zahacza mi o ubrania, a tego bardzo się obawiałam kupując go. Jednakże zawsze staram się malować tak aby wszystkie piórka dokładnie przylegały do paznokcia i nie wystawały poza niego. Jest to bardzo ważne, jeżeli nie chcemy końcówkami haczyć ubrań. 
Lubicie topery, czy wolicie panokcie standardowo pomalowane na jeden kolor?

Pozdrawiam, 
Asia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz