sobota, 1 marca 2014

o nowym blogu, nowych planach

Hej:)

Tak jak wiele stacji telewizyjnych rozpoczyna właśnie swoją nową ramówkę, tak ja zakładam nowy blog. Może część z Was zna mnie z mojego wcześniejszego bloga Kolorowy zawrót głowy. Niestety z tamtego bloga zrezygnowałam z  braku czasu, z braku pomysłów oraz wielu innych powodów. Nieważne, to już przeszłość.

Teraz przychodzę z czymś zupełnie nowym i w pełni moim. Nie będzie to blog tylko o lakierach, paznokciach, ale o wszystkim co mnie interesuje oraz czym się na co dzień zajmuję.Wszystko jest w pełni przemyślane, a każdy szczegół mam nadzieję, że w pełni dopracowany.
Postanowiłam wprowadzić nową formułę. Notki będą pojawiać się w określonych dniach i na określony temat. 

Harmonogram postów:
Poniedziałek - tego dnia pojawiać się będą notki o kosmetykach, makijażach, lakierach.
Wtorek - w ten dzień będą pojawiać się posty o tematyce finansowej, podatkowej, będą to notki, które mogą pomóc niektórym osobom zrozumieć świat finansów oraz podatków. W większość będą to proste porady, np. jak wybrać najlepsze dla nas konto bankowe.
Czwartek - to dzień poświęcony tematyce kulinarnej.
Sobota - luźne posty, ale również tagi, haule zakupowe.

Jest to ogólny zarys tego o czym mam zamiar pisać. Dodatkowo możecie liczyć na sporadyczne posty dotyczące biegania, pisane przy współpracy z moim narzeczonym, który jest maratończykiem. Notki o tej tematyce będą wplatane raz na miesiąc w czwartki. We wtorki raz na jakiś czas będą pojawiać się notki dotyczące przygotowań do ślubu - moje porady co i jak wybrać, gdzie szukać, jak ja planuje ten dzień. 

Mam nadzieję, ze taka formuła będzie dużo bardziej przejrzysta i każdy znajdzie coś dla siebie. 

Zapraszam Was w takim razie do śledzenia mojego bloga :)

Pozdrawiam, 
Asia:)

8 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że wszystkie plany zwizane z blogiem wypalą :) pewnie, że pamiętam poprzedniego bloga ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również mam nadzieję, że wszystko wypali, bo mam duże plany co do tego bloga.

      Usuń
  2. Najbardziej będę czekać na wtorkowe notki - i te o finansach i te o ślubie, bo obie te dziedziny przez najbliższe miesiące będą dla mnie bardzo przydatne :)

    Fajnie, że założyłaś nowego bloga i masz a niego fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, mam nadzieję, że wtorkowe posty przypadną Ci do gustu:)

      Usuń
  3. Powodzenia w prowadzeniu nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafiłam tutaj z tamtego bloga i zwróciła moją uwagę nazwa... Kilka lat temu miałam ten sam pomysł, a raczej nie miałam pomysłu a chciałam coś uniwersalnego, bo wiedziałam, że nie tylko o kosmetykach chce pisać:) W takim razie dziś poniedziałek - kosmetycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa witryny i bloga to burza mózgów 4 osób. Było wiele pomysłów, ale trudno było się na coś zdecydować. Zwyciężyły nazwy proste i związane z moim imieniem:)

      Usuń